Digital Bootcamp 2.0 – blueprint för ditt digitala säljflöde

Nu släpper vi platserna till Digital Bootcamp 2.0 – en uppdaterad version av den workshop vi körde för 15 bolag förra hösten. Då blev Bootcampen fullbokad och fick betyget 4.9 av 5.0

Nu har vi lagt till och dragit ifrån och jag törs lova att jänsten blivit ännu bättre. Nyligen körde vi en betaversion och fick väldigt bra feedback på de nya delarna som t.ex. ett avsnitt om hur du tar fram content som syns i mängden. 

Anledningen till att vi tagit fram Digital Bootcamp är att vi ser att många funderar på, eller försöker få till, digitala arbetssätt – men kör fast.

Kanske känner du igen den gnagande känslan av att du borde sätta dig in i området – men har inte tid. Kanske känner du att du borde fatta beslut – men vet inte riktigt om vad. Det var åtminstone hur jag kände i mitt förra bolag.

Digital Bootcamp är för bolagsägare och ledare som inte är experter på digital marknadsföring. Den fokuserar på helhet och affärsnytta snarare än på taktiker och ninjatricks.

Vi pratar om hur du med minsta insats i tid och pengar kan bygga ett digitalt nykundsflöde som ger nya kunder och merförsäljning, systematiskt och förutsägbart. Så att du som ägare och ledare får större frihet och kan minska säljstressen.

På fyra timmar snabbspolar vi dig inom det digitala och du får designa ett eget digitalt nykundsflöde för ditt bolag.

Det finns två tillfällen och totalt 16 platser. Första tillfället är redan på torsdag den 1 oktober.

Här kan du läsa mer och anmäla dig! Digital Bootcamp 2.0

 

Lämna en kommentar 0 kommentarer