Kickstarterkampanj: Contentguiden

Arbetar du inom ett expert- eller konsultbolag? Eller med marknadsföring i ett IT-företag? Då kanske ni redan tar fram olika typer av content. Eller funderar på att börja.

Många vi träffar har dock problem med content. Både med produktionen som brukar ta mycket tid. Och med själva innehållet som är viktigt för att få någon effekt.

Dessutom tillkommer aspekten att du kan använda ditt content på många olika sätt, vilket påverkar vilket resultat du får.

More...

Därför tar vi fram ”Contentguiden" som stöd för dig som vill lära dig att ta fram säljdrivande content enklare, snabbare och billigare.

Skriv bättre content snabbare

Nu genomför vi en egen "kickstarterkampanj" där vi sammanfattar 10 års egna erfarenheter (och misslyckanden!) i en praktisk guide för dig som vill ta fram säljdrivande content.

Syfte med att skriva denna guide är tre:

  1. Vi upplever ett stort behov bland konsulter, experter och marknadspersoner inom konsult- och IT av att hitta effektiva sätt att ta fram säljdrivande content som fungerar.
  2. Bevisa att kunskap hos experter kan säljas på andra sätt än "kronor per timme".
  3. Prova ut nya digitala säljkanaler för konsulter och experter.

Var med och påverka innehållet

Vi har redan ett antal "backers" som köpt guiden .

Om du signar upp för guiden kommer du att ha möjlighet att påverka innehållet.

Leveranstiden är inte bestämd. Vi skriver denna guide vid sidan av "ordinarie verksamhet" som ett eget "utvecklingsprojekt".

Så leveranstiden beror lite på hur mycket intresse och feedback vi får från de som "backar upp" projektet. Men målet är att bli klar senast till sommaren.

Vi ger också en 100% garanti. Är du inte nöjd får du pengarna tillbaka.
Du vet var vi bor... 😀

Du kan läsa mer och signa upp här: Erbjudande contentguiden

Lämna en kommentar 0 kommentarer