Bakom kulisserna för VD, entreprenör och andra med intäktsansvar

Ta kontroll över intäkterna på ett B2B-företag

Hur ska vi synas? Hur få maximal utväxling på budgeten och teamet? Hur skapar vi skalbarhet och förutsägbarhet?

Digitala arbetssätt ger nya möjligheter att sälja och kommunicera. Men det skapar också komplexitet och en ny konkurrenssituation. 

Vi utvecklar och experimenterar med sätt att systematisera intäktsgenereringen. Just nu testar vi en "outbound-kampanj" för att få kontakt med VD och ledning, vilket gett oväntat bra resultat.

Det här är en personlig inbjudan att följa initiativet bakom kulisserna.

Där delar vi med oss av vad vi lär oss, själva och tillsammans med andra.

Du får ta del av:

  • Bakom-kulisserna-material: Hur vi genererade 76 leads på 21 dagar med email-outbound: metoden, lärdomarna och hur initiativet fortskrider
  • VDs största utmaningar: Sammanställning från dialogerna i kampanjen
  • Vanliga frustrationer med MA-system och varför systemleverantörernas lösningar inte alltid fungerar
  • "Habit Packs": tips, insikter och checklistor för att få bättre resultat, som fungerat för oss och kunder
  • Dialog och utbyte

Gå med i "insider-gruppen" för nyfikna VDar, entreprenörer och andra med intäktsansvar.

Bästa hälsningar,
David Tegenmark

P.S. Har du andra i teamet som du tror kan ha intresse av att följa initiativet så är de självklart välkomna att gå med i gruppen.