Webinarium: Den Nya Säljmodellen – från ”hope marketing” till ett systematiskt nykundsflöde

Hur ska ​ni sälja effektivt framöver? Hur påverkas ​ni av digitaliseringen? Många konsultbolag pratar med sina kunder om digitalisering. Men vad betyder det för dem själva?

Det finns en risk att vi glömmer bort fundamentala principer för försäljning, marknadsföring och affärsutveckling, i hetsen på "det nya".​

More...

​Det här tar vi upp i vårt kostnadsfria webinarium på fredag den 29 september.

Vi menar att det finns en ny säljmodell för konsult och expertföretag. En modell som kombinerar digital kommunikation med personlig försäljning. Och som säkrar "the new basics" genom att använda tidlösa principer men tillämpade på nya sätt.

I det här webinariet:

  • visar vi hur du kan ta till vara det ni redan gör och komplettera för att laga ”broken chains”. Istället för att införa något helt nytt.
  • får du veta hur ni kan välja nivå för digitalisering som passar hur ni arbetar idag.
  • utmanar vi flera av de modeller som går under namn som Inbound Marketing och Marketing Automation. Och visar alternativa arbetssätt som brukar passa bättre för konsultbolag.
  • visar vi hur du får ihop online och offline, digitalt och analogt, personlig kontakt och central kommunikation.

Sist men inte minst så avslöjar vi den enskilt viktigaste faktorn för att få allt detta att fungera i praktiken.

Webinariet är kostnadsfritt och ca en timme långt. Anmäl dig här: Den nya säljmodellen - från "hope marketing" till ett systematiskt nykundsflöde

Lämna en kommentar 0 kommentarer