Tillväxtmotor

Kostnadsfri videoserie om hur vd skapar en digital tillväxtmotor

Är du vd och tycker att det är svårt att ta greppet om era intäktsflöden? Funderar du på om du får bra utväxling på er sälj- och marknadsbudget? Många vd:ar vi träffar tycker det är svårt att förstå hur de ska driva moderna arbetssätt för att få tillväxt och de känner sig utelämnade till leverantörer. Jag vill tipsa om en kostnadsfri videoserie vi tagit fram. Kanske kan den snabbspola dig till en tydligare helhetsbild.

LÄS MER

e-postmarknadsföring

E-postmarknadsföring är fortfarande det som fungerar bäst

Många vi träffar ifrågasätter användningen av e-post i marknadsföring. ”Kommunicerar inte folk på andra sätt numera, via chatt, sociala medier och sånt?” Här är anledningar till att e-post fortfarande är den hetaste digitala kanaler. Och hur e-postmarknadsföring kan effektivisera marknads- och säljarbetet.

LÄS MER

webbinarium som ger försäljning

Så här skapar du ett webbinarium som ger försäljning

Antalet webbinarier har ökat under det senaste året. Men bidrar ett webbinarium till ökad försäljning? Vi har från insidan sett både utmaningar och fallgropar med webbinarier men också väldigt lyckade exempel på hur webbinarier ökar försäljningen. Vår erfarenhet är att det finns ett antal saker du behöver ha på plats för att skapa ett webbinarium som ger försäljning.

LÄS MER

paketera tjänster

Paketera skalbara tjänster för ditt kunskapsföretag

Kunskapsföretag har länge strävat efter att paketera sina tjänster för att öka både lönsamhet och skalbarhet. Covid har accelererat denna utveckling så att det som tidigare var en strävan blivit nästintill ett krav i en allt mer digital marknad. Den här bloggposten beskriver erbjudanden som vi håller på att ta fram. Men den ger också tips för dig som vill skala din verksamhet och maximera värdet av er kunskap.

LÄS MER

sälj mer med webbinarier

Kostnadsfri miniutbildning – Sälj mer med hjälp av webbinarier

Många känner sig pressade just nu på grund av hur Covid-19 påverkar leadgenerering och försäljning. Det finns också anledning att planera för en  vikande konjunktur där det blir ännu viktigare med hög aktivitet i kommunikation och försäljning. Det är ingen tvekan om att Covid-19 också skyndar på digitaliseringen på ett sätt som ingen kunde förutse. 

LÄS MER

1 2 3 11